CONNECTED SERVICES - SPØRGSMÅL OG SVAR

Peugeot Connected Services

SPØRGSMÅL OG SVAR

TIL PEUGEOT CONNECTED SERVICES

Nedenfor har vi samlet en række typiske spørgsmål og svar i forhold til brugen af Peugeot Connected Services.

Kan du ikke finde svar på det du søger, er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice.

KONTAKT KUNDESERVICE


VIN/VIN-nummer = Stelnummer

Hvor mange biler kan jeg tilknytte min konto?

  • Du kan føje mellem 1 og 10 biler til din konto.


Hvordan tiføjer jeg en bil til min profil?

  • I Services Store kan du tilføje en eller flere biler ved at klikke på "MIN KONTO", "MIN BIL", "SE MINE BILER" med klik på "TILØJ BIL".


Hvordan finder jeg min adgangskode til MyPeugeot?

  • Opret forbindelse til din konto på MyPeugeot. I toppen til højre på forsiden vælger du herefter "SE MIN PROFIL" og klikker "MIT PASSWORD". Har du en Peugeot Services Store-konto, vil din nye adgangskode automatisk blive tilføjet.


Hvordan opretter jeg en MyPeugeot konto?

  • Sådan opretter du en MyPeugeot-konto:

    Gå ind på hjemmesiden: (https://services-store.peugeot.dk/)
    Hvis du ikke har oprettet en konto endnu, vælg "Opret konto"
    Vælg dit bruger-id ved at vælge en e-mail og en adgangskode
    Udfyld personlige oplysninger, bilinformationer og godkend dernæst.
    Du får nu en besked, der bekræfter, at din konto er oprettet. Herefter modtager du en mail, du skal acceptere for at aktivere din konto. Åbn mailen og klik på "AKTIVER KONTO"

    Du har 20 dage til at bekræfte din tilmelding. Herefter bliver dine personlige oplysninger slettet automatisk, og du vil blive nødt til at oprette en ny konto.

    Husk at tilmelding er gratis.

    Når kontoen er oprettet og aktiveret, vil du modtage en ny mail med login og din valgte adgangskode samt et nyt link, der skal benyttes til at oprette forbindelse til din konto, første gang du logger ind.


Hvordan sletter jeg en bil fra MyPeugeot?

  • Gå ind på din konto på MyPeugoet
    Du kan selv manuelt slette en eller flere biler ved at klikke på "MINE BILER". Herefter skal du klikke på "VÆLG DIN BIL" sektionen, klik på "SLET DENNE BIL". De biler du sletter fra din konto vil blive kopieret til din konto på Peugeoet Services Store.


Jeg har en aktiv overvågning, mapping eller tracking pakkekontrakt, som jeg ikke kan forny før udløbsdatoen. Hvad kan jeg gøre?

  • En fornyelse af en pakke vil ske ved udløb af din kontrakt. Du vil ikke have mulighed for at genaktivere din kontrakt før efter din kontrakts udløbsdato. For at blive ved at bruge tjenesten, vil du derfor være nødt til at forny din kontrakt hver gang den udløber.


Jeg har en Connected Services-kontrakt. Hvordan kan jeg slette den i tilfælde af salg, tyveri, ødelæggelse eller ved returnering af en leaset bil?

  • Hvis du har en Connected Services-kontrakt (Teleservice, Connect Nav, Fartkamera/farezoner), i forbindelse med gensalg af din bil eller afslutning på en leasing-periode skal du informere os, så vi kan afmelde din service. Kontakt venligst Peugeoet kundeservice via peugeot.dk.


Hvis jeg afinstallerer MyPeugeot fra min telefon, vil jeg da miste alle data?

  • Efter du har afinstalleret MyPeugeot applikationen, vil al data som er relateret til din bil (GPS, servicealarm, rejser mm.) blive slettet permanent. Dog vil dine personlige data relateret til din profil stadig være tilgængelig.


Hvordan opretter jeg en Peugeot Services Store konto?

  • Hvis du allerede har en MyPeugeot konto, kan du logge ind ved hjælp af de samme oplysninger du har angivet i Peugeoet Services Store.
    For at kunne oprette en konto skal du:
    Logge ind i Peugeot Services Store.
    Hvis du allerede har en konto på MyPeugeot, skal du logge ind med de samme oplysninger som du har angivet her. Ellers skal du klikke på "OPRET KONTO":
    Tilføj din bil ved at klikke på "TILFØJ BIL"
    Svarer billedet til din bil, klik "BEKRÆFT". Hvis ikke, skal du indtaste dit VIN-nummer igen.


Hvad er Peugeot Services Store?

  • Peugeot Services Store er en dedikeret platform til alle Peugeots connected services. Du vil have mulighed for at styre alle dine connected services til din/dine bil/biler, via denne platform. Besøg Peugoet Services Store for at læse mere om økosystemet for Peugeot connected services.


Hvorfor skal jeg oprette en Peugeot store-konto?

  • Takket være din Peugeot Services Store-konto, kan du administrere alle dine connected services hjemmefra. For mere information omkring dine connected services skal du besøge Peugeot Services Store.


Hvorfor skal jeg have en Peugeot Service Store konto hvis jeg allerede har en MyPeugeot konto?

  • Din Peugeot Services Store-konto gør det muligt at håndtere alle dine Peugeot connected services samtidig med at, du får information om nye tilbud. Takket være din Peugeot Services Store-konto kan du tilmelde, forlænge eller fornye dine connected services-tilbud. MyPeugeot-applikationen gør det muligt at bruge dine tilmeldte connected service med det samme via din Peugeot Services Store-konto.


Kan jeg logge ind  på Peugeot Services Store ved at bruge oplysninger fra MyPeugeot?

  • Hvis du allerede har en MyPeugeot konto, kan du logge ind med de samme med de oplysninger du har oprettet via Peugeot Services Store ved at klikke på "FORBIND".


Hvis jeg tiløjer en bil i MyPeugeot på min konto, vil bilen så blive vist i MyPeugeot Services Store?

  • Din MyPeugeot og Peugeot Service Store-konto er den samme. De er knyttet sammen, og enhver ændring overføres.


Hvordan kan jeg afmelde mig Peugeot Services Store?

  • For at afmelde dig Peugeot Services Store skal du gå til din personlige konto - "MIN KONTO> MINE PERSONLIGE DATA" rul ned ad siden og klik "AFMELD". Denne handling vil ikke have nogen indflydelse på dine igangværende kontrakter. Hvis du ønsker at opsige dine kontrakter, skal du kontakte vores HelpDesk.


Hvis jeg sælger min bil, vil den nye ejer så have adgang til min konto?

  • Hvis du sælger din bil, ja. Hvis du ikke ønsker, at den nye ejer får adgang til dine personlige oplysninger, kan du opsige din kontrakt ved at kontakte Peugeot HelpDesk.


Er informationer om min bil og dens rejser tilgængelig på min Service Store?

  • Nej, men du kan få adgang til disse informationer på din MyPeugeot-konto.


Hvornår vil jeg blive faktureret ved køb af connected services på Peugeot Service Store?

  • Din konto debiteres 14 dage efter, at tjenesten er aktiv. Du vil modtage en email med bekræftelse.

Kan jeg tilføje en bil købt i udlandet til Peugeot Services Store?

  • Ja, du skal bare indtaste VIN-nummeret i det markerede felt.


Kan jeg oprette en Peugeot Services Store via en smartphone?

  • Nej, den online platform er det eneste alternativ i øjeblikket.


Kan jeg tiløje flere biler på min Peugoet Serives Store konto?

  • Ja. Du skal bare tilføje VIN-nummeret i feltet 'TILFØJ KØRETØJ' under 'MIN KONTO'.
    Den nye bil tilføjes derefter automatisk i MyPeugeot-appen.

Når jeg fjerner min bil fra min konto på Peugeot Services Store, har jeg ikke længere adgang til mine services. Hvad skal jeg gøre?

  • Du skal omregistrere din bil på din Peugeot Services Store-konto.


Når jeg fjerner min bil fra min konto på Peugeot Services Store, er jeg så stadig berettiget til at bruge servicen?

  • Ja. Fjernelse af en bil fra din personlige konto har ingen indflydelse på de abonnerede tjenester. Hvis du vil se dine aktive kontrakter, bliver du nødt til at genregistrere din bil på din personlige konto.


Hvad sker der hvis jeg sletter min bil fra min konto på Services Store?

  • Fjerner du din bil i Peugeot Services Store, kan du ikke se dine aktive kontrakter eller abonnere på en tilsluttet service. Sletning af en bil har imidlertid hverken forekomst på dine aktive tjenester eller dine kontrakter.
    Hvis du fjerner en bil fra Peugeot Services Store, slettes også dens data i MyPeugeot-app.


Hvad sker der hvis jeg afmelder mig fra min konto på Services Store?

  • Hvis du afmelder dig, vil du ikke længere kunne modtage oplysninger om dine kontrakter. Afmelding har dog ingen indflydelse på dine kontrakter eller dine tjenester.


Skal jeg eje en Peugeot for at oprette en konto på Peugeot Services Store?

  • Nej. På Peugeot Services Store byder vi alle kunder, der er interesseret i Peugeot velkommen, uanset om de ejer en Peugeot eller ikke. Dog er det kun de kunder, der ejer en Peugeot, der kan købe vores tilsluttede tjenester.


Jeg har ændret min e-mail adresse. Hvordan kan jeg ændre den på min MyPeugeot Services Store?

  • Du kan ændre email på din Peugeot Services Store-konto ved at gå til "MIN KONTO"> "MINE PERSONLIGE DATA".
    Den nye email-adresse ændres også automatisk på din MyPeugeot-konto.


Jeg har glemt min adgangskode til min konto på Peugeot Services Store. Hvordan nulstiller jeg den?

  • Klik på "GLEMT ADGANGSKODE" på hjemmesiden til Peugeot Services Store. Indtast din email som er tilkoblet din konto, og klik derefter på "OK". Du vil modtage en email med den nye adgangskode. Den nye adgangskode fungerer også for MyPeugeot-kontoen.


Hvorfor kan jeg ikke tilmelde mig alle connected services?

  • Ikke alle connected services er tilgængelige for alle biler. Fanen "HJEM" i Peugeot Services Store filtrerer automatisk de tilgængelige tjenester til dit køretøj. Du kan administrere denne handling via de "TILGÆNGELIGE TJENESTER" i øverste venstre hjørne i sektionen Shop.


Hvordan tilmelder jeg mig connected services?

  • Gå til Peugeot Services Store for at abonnere på en tilsluttet service. Du skal oprette en konto og tilføje din bil med VIN-nummeret. Klik på "HJEM", derefter på "OPDAG" på den ønskede service og derefter på "TILFØJ TIL KURV". Acceptér de generelle salgsbetingelser, klik derefter på "FORTSÆT", udfyld din faktureringsadresse og personlige oplysninger, og klik så på "FORTSÆT". Udfyld den sikre betalingsformular og klik derefter på "OK". Du vil snart modtage en bekræftelse af din ordre via e-mail.


Hvordan ændrer jeg mit teleonnummer, så jeg kan blive kontaktet?

  • Du kan ændre dit telefonnummer på din konto. Ændringen sker automatisk også på din Peugeot Services Store-konto, hvis du har en.


Hvordan ved jeg hvilket nummer, der er brugt?

  • Telefonnummeret er det, du har indtastet på din MyPeugeot app / Peugeot Services Store-konto. Hvis du ændrer dit telefonnummer på en af ​​disse platforme, opdateres det automatisk på den anden platform.


Hvordan ved jeg at min Peugeot telefonservice-kontrakt stadig er gældende?

  • Log ind i Peugeot Services Store - så kan du se alle abonnerende tilsluttede tjenester, der er aktive.


Hvordan tilmelder jeg mig Peugeot teleservices?

  • Peugeot Teleservices er i øjeblikket kun tilgængeligt for detailforbrugere, der har en bil med Peugeot Connect SOS og Assistance. For at aktivere Peugeot Teleservices, skal du logge på Peugeot Services Store og abonnere og acceptere betingelserne samt betingelserne for tjenesterne. Aktiveringen træder automatisk i kraft indenfor 7 dage, under visse betingelser (det anbefales at bruge køretøjet regelmæssigt i mindst 3 dage i et område, der er dækket af en mobiltelefonoperatør).


Jeg kunne godt tænke mig en kopi af vilkår og betingelser fra teleservices. Hvor kan jeg finde dette?

  • Betingelserne findes i Peugeot Services Store under din konto, når du er logget ind.


Er det muligt at få informationer om min bil tilbage via Peugeoet Services Store?

  • Nej, Peugeot Services Store-platformen tilbyder ikke feedback på din bildata. Find alle oplysninger om din bil på din MyPeugeot-konto.


Hvordan kan jeg opsige en connected services aftale?

  • Hvis du ønsker at opsige en servicekontrakt, skal du kontakte Peugeot kundeservice. Du finder alle nødvendige oplysninger om Peugeot Services Store nederst på siden i afsnittet "KONTAKT".


Hvordan tilføjer jeg en bil på min konto for Peugeot Services Store?

  • Gå til din konto på Peugeot Services Store. Du kan manuelt tilføje en eller flere biler ved at klikke på "TILFØJ MIN BIL". Indtast VIN, og klik derefter på: "TILFØJ MIN BIL" Hvis den viste bil svarer til din model, skal du klikke på 'BEKRÆFT' (hvis det ikke stemmer, så tjek venligst VIN).
    For at tilføje flere biler skal du gå til 'MIN KONTO' og 'TILFØJ BIL'.


Hvordan ændrer jeg de personlige oplysninger på min konto på Services Store?

  • Gå til din konto på Peugeot Services Store, gå til 'MIN KONTO> PERSONLIG INFORMATION' og klik på blyant-logoet, derefter på 'Skift'.
    Enhver ændring overføres til MyPeugeot-appen.


Er det nødvendigt at vente på levering af min nye bil, for at oprette en konto på Peugeot Services Store?

  • Ja, vi anbefaler at vente mindst 2 dage efter levering af din bil, før du abonnerer på Peugeot Services Store, da du har brug for bilens VIN-nummer for at kunne tilføje din bil til kontoen.


Hvorfor skal jeg indtaste mit telefonnummer igen på Peugeot Services Store når jeg tilmelder mig Teleservice?

  • Telefonnummeret er nødvendigt for at benytte tjenesten, og det er kun påkrævet ved tilmelding til Teleservices.


Hvorfor ser jeg Teleservice-kontrakten på min konto på Peugeot Services Store når jeg ikke har tilmeldt mig dette?

  • Hvis der allerede er tegnet en Teleservice-kontrakt på din bil, fremgår det af de relaterede oplysninger. Hvis du mener, at dette gælder en tidligere ejer og ønsker at ændre disse oplysninger, skal du kontakte kundeservice.


Hvorfor er 3-års fartkamera-tilbuddet ikke tilgængeligt for min bil?

  • 3 års fartkamera-tilbud er tilgængeligt for biler, der er mere end 1 år gamle.